Články

HB
20.června

Jakub Kyrš navázal spolupráci s reprezentací ČR do

Jakub Kyrš, dlouholetý člen Cardion Hrochů Brno, navázal spolupráci s reprezentací ČR do 18 let. Pro mladé baseballisty připravuje tréninky zaměřené na dynamiku běhu a cviky pro individuální domácí posilování s využitím váhy vlastního těla. Kuba spolupracuje také s Brněnskou baseballovou akademii, kde má na starosti kondiční program. Kyris v akci.
2013-06-20T23:36:33 2013-03-14T20:47:34
HB
20.června

Cardion Hroši Brno v širším výběru kadetské reprez

Cardion Hroši Brno mají svoje želízka také v širším výběru kadetské reprezentace ČR.

Vojta Menšík a Dan Ondroušek. Kluci gratulujeme!!!

2013-06-20T23:36:33 2013-03-17T20:45:41
HB
20.června

Trénink baseballové mládeže

Určitě se mnozí z nás (rodiče, hráči, ale i trenéři) ptají, jakým způsobem by se měli mladí baseballisti vyvíjet. Na jaké činnosti se soustředit a jakým způsobem přispět k jejich nejlepšímu sportovnímu vývoji. Odpověď na tuto otázku není zcela jednoduchá, a vzhledem k nedostatku pramenů v České republice, je lepší se podívat do zahraničí, kde má tento sport delší tradici, v tomto případě do USA.

2013-06-20T23:36:31 2013-01-03T15:25:13
HB
20.června

Slevy pro členy klubu od CK ALPINA pro rok 2013

ALPINA cestovní kancelář s.r.o., jako jeden z partnerů Cardion Hrochů Brno, připravila pro všechny registrováné hráče a jejich rodiče slevu 8% (max 500,- Kč) na všechny vlastní zájezdy. Kompletní nabídku zájezdů pro rok 2013 si můžete prohlédnout zde: zájezdy ALPINA 2013. Do poznámky v přihlášce uveďte heslo Hroši Brno.

2013-06-20T23:36:30 2013-05-12T20:43:06
HB
24.prosince

Cvičení

A) Warm-up - klasická rozcvička ruce-nohy, zahřát se.

B) Posilování:

1)Normální kliky 10-15

2)Široké kliky 10-15 (ruce dál od sebe, prsty míří ven. Ideální je u obou kliků jít cca 5 cm hrudníkem od země, dívat se před sebe.)

3)Sklapovačky 15 (ruce za hlavu, nezapomenout držet záda přitisknutá na zem, stačí pouze s výdechem zvedat lopatky)

4)Šikmé sklapovačky 10 na každou stranu (loktem mířit na protější koleno, jinak stejné jako normální sklapovačky)

5)Ležet na břichu, čelo položené na zem, ruce natažené před sebou, stahujeme lokty dolů 10

6)Ležím na břichu, čelo položné, ruce do W, zvedneme co nejvýš a položíme 10

7)Na břichu, čelo na zemi, ruce podél těla, dlaně nahoru. S výdech zvedáme ruce a vytáčíme palce 10 (u cvičení 5,6,7 je důležité tlačit celou dobu

ramena dolů a lopatky k sobě)

8)Dřepy s gumou 20 (paty celou dobu na zemi, dívat se před sebe)

Část B opakujte 2krát až 3krát. Mezi těmito sériemi pauza 2-3 minuty. mezi jednotlivými cviky 20-30 vteřin.

C) Výdrže - Klasická výdrž + každý bok. Každou 20 vteřin.

D)Strečink (každý cvik MINIMÁlNĚ 20 vteřin, protáhněte celé tělo)

Pokud jsou ohledně cvičení jakékoliv nejasnosti, neváhejte se ozvat!

Opi, Bodis a Petr

2011-12-24T09:14:18 2011-12-24T09:14:18
HB
2.května

Žáci na McDonnald's cupu

O víkendu 30.4. a 1.5. se naši žáci zúčastnili turnaje v pražské Krči. Čekal nás víkend plný baseballu.

2011-05-02T20:04:20 2011-05-02T20:04:20
HB
14.října

Členské příspěvky a klubové oblečení

Na valné hromadě klubu byly zveřejněny aktualizované členské příspěvky a povinné vybavení dle jednotlivých kategorií.
2018-10-14T17:40:01 2014-10-22T18:49:45
Zobrazeny výsledky 511-517 (z 517)
 |<  <  43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 >  >|